jeudi 19 janvier 2017

Superfly




12/01/16 - Agen


Hi there ! My lovely friend Lia took these pictures of my outfit in some street of our town. 
I was wearing a new black top (classic, for a change) and a pair of pink suede shorts I ordered on Dresslink, so as this black backpack very practical and classy
As you can see I've took my platform sneakers out after quite a while, to add a street touch to this look.
I put on my long denim jacket because some of the flowers were exactly the same color as the shorts, and this big necklace because of its reflections... wow, this is what Cher would call a full-on Monet, haha. 

Yet, I was quite satisfied with this look, so what do you think about it ? 

***

Voici un look shooté par Lia devant une (sublime) porte de garage miteuse, au détour d'une balade dans Agen. 
Je portais un haut noir classique (mon premier de la sorte) et un short en daim rose que j'ai commandés sur Dresslink, tout comme ce sac à dos noir, classe et pratique. 
J'ai ressorti mes sneakers toutes jaunies (glamour) pour la touche street
Enfin, je me suis revêtue de cette longue veste à fleurs (car certaines étaient exactement de la même couleur que le short - trop tentant) et d'un gros collier aux reflets assortis à la tenue, qui se transforme en petit flou artistique qui j'espère vous plaira (j'en étais personnellement plutôt contente) ;)




Floral jacket - Choies
Tights - Calzedonia
Necklace - H&M
Sneakers - No Name 


XOXO

6 commentaires:

Feel free to share your opinion about this post or ask me anything !
I'll be glad to answer and have a look at your blog ;) xx